یک صاحبنظر مسائل سیاسی گفت: از قرائن کاملا مشهود است که جریان حمله تروریستی به راسک و چابهار جریانی صهیونیستی و وابسته به آمریکاست و عمده اقدامات و تحرکاتش ناامن سازی مرزهای شرقی کشور است.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۵۵

حپیدرضا ترقی در گفتگو با جام‌جم آنلاین، با اشاره به عملیات تروریستی جیش‌العدل در شرق کشور بیان کرد: به‌طور طبیعی می‌شود گفت در شرایطی که جمهوری اسلامی آماده انتقام گیری از اسرائیل بخاطر اقدام غیر قانونی در رابطه با سفارت ایران در سوریه است، این نوع اقدامات بیشتر برای منحرف کردن افکار عمومی جامعه از دشمن اصلی یعنی اسرائیل است.

وی افزود: اسرائیل تا حالا گروه های تروریستی مختلفی را علیه کشورمان تجهیز کرده و امکانات در اختیارشان قرار داده تا ناامنی را به داخل کشور ما بکشانند 

ترقی ادامه داد: این درحالیست که ناامنی در داخل خود اسرائیل است و هیچ امنیتی در داخل اراضی اشغالی وجود ندارد.

او ایران را امن‌ترین کشور منطقه با وجود هنه دسیسه‌ها ارزیابی کرد و یادآور شد: این واقعیت که امنیت در ایران بالاست، برای اسرائیل قابل پذیرش نیست و باعث خشم صهیونیستها شده است.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به در پیش بودن روز قدس، ایران را پرچمدار مبارزه با صهيونيسم و نژاد پرستی دانست و تاکید کرد، عملیات تروریستی علیه ایران، مواضع حق‌طلبانه کشورمان را تغییر نخواهد داد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر اسلام‌آباد برای مهار تروریستها در مرزهای شرقی ایران گفت: ارتش پاکستان تحت سلطه آمریکاست و نفوذ عربستان نیز در این حوزه مشکل‌ساز است. بنابراین ما باید تلاش کنیم تا ضعف‌ها در تامین امنیت مرزی را برطرف کنیم و در حمله به مقر تروریستها تردیدی نداشته باشیم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این حق جمهوری اسلامی است که بر اساس سیاست های خود به پایگاه های تروریست ها ضربه وارد کرده و مانع از تهدید امنست خود شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها